Eset

Esettanulmány-feldolgozási sorozat egy technológiai multi magyarországi részlegénél. Tegnap a televíziózás volt a téma, a „Television Competes for Digital Audience” című esetet dolgoztuk fel a Harvard Business School készletéből. A tanulmány az Amerikai Egyesült Államok digitális átállásának (all digital-broadcasting) előzményeit, már látható, illetve feltételezett távlati következményeit foglalja össze.

Ne feledjük: mi most vagyunk az átállás évében.

Plenáris és kiscsoportos formában dolgoztunk, élénk, szerteágazó, nehezen kordában tartható vita bontakozott az új műsorkészítési, -közvetítési és -fogyasztási módokról, a piaci erőviszonyok átalakulásáról, az üzleti modellek megváltozásáról, a gazdasági, társadalmi és politikai következményekről.

Visszatérő kérdés: mi a helyzet a nem szándékolt következményekkel? Mi az összefüggés egyes társadalmi jelenségek és a technológiai fejlődés között? 

 

 

 

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.