A 2X2 józansága

A krónika kedvéért rögzítsünk itt néhány számot. Az internetes vállalati világ egyik jelenlegi nagy sztárja, a Groupon eddig 43 országban vetette meg a lábát, és ezekben összesen 83 millió felhasználót gyűjtött magának. Ebből a 83 millióból 16 millió tekinthető aktívnak, vagyis ennyien vannak azok, akik tényleg vettek valamilyen kupont a Groupontól. A cég árbevétele a múlt évben 713 millió dollár volt, az idei első negyedévben 645 millió dollár.

Mi a helyzet a nyereséggel? A Groupon 2010-ben 390 millió dolláros veszteséget produkált, az idei első negyedévben 103 milliót.

A Groupon a tőzsdére készül. A brókerünk hamarosan telefonál. Hogy viselkedik most egy józan ember?

Hozzászólás írása

Hiba az űrlap kitöltése során!

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező

*
*
*
*