Ajánlórendszer

Tegnapelőtt elmentem a Gravity szakmai napjára és meghallgattam az első blokk előadásait. Az ügyfelek és partnerek által előadott alkalmazási példákat ügyesen keverték saját tájékoztató előadásaikkal. Csíkos Péter megnyitója után a Vatera példája következett: mi történik, ha az ajánlórendszert bekötjük egy webes kereskedelmi vállalkozás oldalaira? Mit mutatnak a statisztikák, nő-e az átkattintások száma, bővül-e a forgalom? Ez a lényeg, kétség nem fér hozzá. Az ajánlórendszer modelljének ismertetése (Waszlavik Márton) csak ez után következett, majd az egyik partner, a Big Fish mutatta be az integráció (vagyis a bekötés) lépéseit. A blokkot Petress Zoltán, a Gravity üzletfejlesztési vezetője zárta, aki az intelligens ajánlórendszerek jövőjével foglalkozott, a kérdést így téve fel: van-e élet a Google után?

(Tegnap, vagyis szerdán kétórás beszélgetés a Civil Rádióban a Kapcsolatok hálójában című könyvről, délelőtt 10 és 12 között, Disputa.)  

Hozzászólás írása

Hiba az űrlap kitöltése során!

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező

*
*
*
*