Pikáns

Gyakran előfordul, hogy iskolai foglalkozásokon vagy konferenciákon említést teszek az indiai outsourcing-iparról. Az sem ritka eset, hogy a szünetben odajön hozzám valaki a közönség soraiból és elmondja, neki személyesen milyen tapasztalatai voltak valamelyik indiai IT cég alkalmazottaival, vagy mit hallott róluk a barátaitól, ismerőseitől. Úgy látom, hogy az emberek könnyen általánosítanak pozitív vagy negatív irányba, ezért azt szoktam tanácsolni, hogy ha érdekli őket a téma, a számokra és a fontosabb eseményekre figyeljenek.

A minap találtam egy hírt a The Wall Street Journal május 19-i számában: az egyik legnagyobb indiai IT szolgáltató, az Infosys hároméves szerződést kötött a Microsofttal a cég egyes belső informatikai szolgáltatásainak (help desk, desk-side service, infrastructure and appilcation support stb.) ellátására 450 helyszínen, 104 országban. Ez egy érdekes és pikáns hír, tekintettel a megbízó profiljára és pozíciójára.

Az újság a három nagy (Tata, Infosys, Wipro) negyedéves növekedési adatait is közli, amelyek némi botladozás után ismét lendületes növekedést mutatnak. 

Hozzászólás írása

Hiba az űrlap kitöltése során!

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező

*
*
*
*