Trikó

Régi jövendöléseket olvasni, megnézni, mi jött be és mi nem, élvezetes dolog Nem kell hozzá más, csak néhány poros újság vagy könyv.

Amikor az internetes kereskedelem beindult, többféle jóslatot lehetett olvasni arról, mely árucikkek és szolgáltatások lesznek a legsikeresebbek az új csatornán. Nos, ma már tudjuk, hogy ezek közé tartozik a zene, az utazásszervezés, a bolhapiac, a karácsonyi ajándék, ide tartoznak egyes pénzügyi szolgáltatások. A mezőny változik, például határozottan felfelé jön az ingatlan.

Tippelt valaki a trikóra? Ha igen, jól tette. Nézegetem az adatokat. A világon több mint ezerötszáz webhelyen árulnak trikót, és ez a szám havonta több tucattal nő. A piac valósággal berobbant. Hogy miért? A magyarázat valószínűleg egyszerű. Az internetezők nagy része trikós ember, sokukban ott bujkál az infantilizmus és némi excibicionizmus is . A trikó olcsó, a méretek elég tág határok között mozognak, venni egyet nem nagy kockázat. Testre szabható valamilyen elmés ábrával és felirattal. Könnyű csomagolni, szállítás közben nem törik össze, be lehet dugni egy postaládába. Az ellátási lánca könnyen felépíthető. A trikósok között szenvedélyes és kevésbé szenvedélyes gyűjtők is akadnak. Trikós közösségeket lehet építeni, a trikósok felismerik egymást az utcán, trikószöveg-versenyeket lehet rendezni.

Van olyan internetes vállalkozás, amelyik eredetileg valamilyen digitális szolgáltatással próbálkozott, és csináltatott hozzá egy trikót propaganda célból. A szolgáltatás nem jött be, a trikó viszont igen. Van internetes trikó-linkgyújtemény. A gazdája egy idő után elkezdett belépti díjat szedni, annyian jelentkeztek rá.

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.