Nyitni kék

Tudjuk, hogy Magyarországon egyre kisebb generációk lépnek ki a középiskolákból, a felsőoktatásban tehát gyorsan fog fogyni a hazai hallgatóság. Azt is tudjuk, hogy az egyetemek csak úgy tudják megőrizni a méreteiket, ha határozottabb lépéseket tesznek a külföldi piacokon. Azzal is tisztában vagyunk, hogy az iskoláknak kutatási megbízásokra, ipari kapcsolatokra és úgy általában pénzre is szükségük van, és az igazán vastag pénztárcák külföldön vannak.

Éppen ezért nem kellene meglepődnöm azon, hogy az e heti The Economist (amúgy igen érdekes) oktatási mellékletében három magyarországi egyetem hirdetését is megtalálom. Ami talán a legérdekesebb: a szokásos MBA reklámok mellett ott van a Semmelweis egyoldalas anyaga is.

Hát, kíváncsi vagyok, mit hoznak ezek.

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.