Három a magyar

Csütörtökön megtartottuk a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Egyesület hagyományos tavaszi konferenciáját. Három témaköri blokkot alakítottunk ki. Az elsőt a hálózatosodásnak szántuk, a társadalmi-társasági hálókkal a középpontban. A gondolat tulajdonképpen egyszerű: az internet elősegíti, megkönnyíti, bizonyos értelemben és mértékig láthatóvá teszi a személyek és csoportok közötti hálók kialakulását; a társasági háló használata, terjedése masszív jelenség; következésképpen aki internetes kereskedelemmel foglalkozik, számolnia kell velük, hiszen lehetőségeket és veszélyeket egyaránt jelentenek. A második blokk a keresőmarketingé lett, szintén egyszerű okokból: az on-line reklám és azon belül a keresőmarketing egyre nagyobb szeletet hasonlít ki magának a reklámtortából, nyilvánvalóan kedvező tulajdonságainak, képességeinek köszönhetően: sebesség, célozhatóság, mérhetőség stb. Délután a minőség és a minőségbiztosítás kérdése következett, a záró kerek asztal-beszélgetésben arra kihegyezve, hogy miként lehet minőséget, megbízhatóságot igazoló védjegyet kialakítani a hazai elektronikus kereskedelemben, mi kell ahhoz, hogy egy ilyen védjegy jogi, üzleti és etikai szempontból egyaránt elfogadott legyen.

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.