Gyárlátogatás

Látogatás az IT Services-nél egy csapat gazdaságinformatika szakos debreceni egyetemi hallgatóval. Előadás és beszélgetés a szolgáltató központ szerepéről, stratégiájáról és működéséről. Hol helyük a multinacionális szervezetben? Milyen szolgáltatásokat vállalnak? Milyen piaci trendek vannak és hogyan hat rájuk a válság? Nőni vagy csökkenni fog a kereslet az outsourcing ügyletek iránt? Egy vagy több szolgáltatóval szeretnek dolgozni a megbízók? Mikor érdemes felvállalni egy kihelyezett szolgáltatást? Mit mutatnak a méretgazdaságossági számítások? Hogyan szerzik az ügyfeleket? Miként születik meg egy outsourcing-szerződés? Mi történi a megbízó alkalmazottaival és eszközeivel? Hány évre szól egy tipikus szolgáltatási szerződés? Mennyi idő alatt térülnek meg a befektetések? Miért fontos az ITIL? Kinek van haszna az automatizálásából? Kiket vesznek fel, hogy történik a kiválasztás, miből áll a betanítás, mi lesz azután? Hogy lehet menedzselni ilyen gyors növekedést? Hány vezetőre van szükség? Miért fontos a globális jelentés? Hogy lehet 24 órás szolgáltatást nyújtani különböző helyszíneken? Mi történik, ha költözni kell? Miért pont Debrecen?  

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.