Egy világnézeti klub

A válság szele minden bizonnyal meglegyinti majd a reklámipart is: valószínű, hogy lefaragják a költségvetéséket, kevesebb rendelést adnak az ügynökségeknek. A mennyiségi változás szerkezeti átalakulást is hozhat. Az elmúlt években az internetes reklámok előretörésének lehettünk tanúi. „Kis szelet még, de gyorsan nő” – szoktuk mondani. Kérdés, hogy most mi lesz ezzel a kis szelettel. Lehet, hogy ideig-óráig arányosan kisebbedik majd a tortával. De az is lehet, hogy a jobban célozható, mérhető eredményű internetes reklámozási módok népszerűsége nő, és az online reklám nyertesen jön ki a válságból. (Tudományos megfigyelés: eddig minden válság véget ért valahogy – bár egyesek szerint még mindig az első világháborút vívjuk váltakozó eszközökkel és színtereken.)

Erről (is) vitatkoztunk tegnap a SZEK klubestjén a Nyitott Műhelyben. November 25-én konferenciát tartunk az elektronikus kereskedelemhez kapcsolódó logisztikai feladatokról és rendszerekről, a műsor után közvetlenül pedig tisztújító közgyűlés következik.       

Post a Comment

You must be logged in to post a comment.